torsdag 31 mars 2011

Ny missionshusblogg!

Fick en kommentar på bloggen i förra veckan från Ellen:

"Hej!

Började följa din blogg när jag och min man först blev intresserade av att köpa ett missionshus. Nu har vi hittat vårt projekt, i form av ett missionshus från 1920-talet. För att familj och intresserade ska kunna följa våra tankar och arbetet kring kapellet har vi startat en blogg. Titta gärna in på http://kapelletibjorkfors.blogspot.com/. Tack för all inspiration er blogg gett oss!"


Fantastiskt roligt. Vi alla ber att få gratulera. Jag länkar lite fräckt in en av bilderna på huset:


Ser jättefint ut. Jag måste erkänna att själv är jag väldigt avundsjuk på sjöutsikten i bakgrunden. Uppsalaslätten är lite tråkig på det sättet.

/A

1 kommentar:

  1. Vilket vackert hus där skulle jag också kunna bo,
    och tänk att ha en blogg som eran det måste vara super kul att få ett sådant meddelande.

    Hoppas ni får en super bra helg.
    Tjingeling Lena
    (du har väl inte blivit lurad i dag)

    SvaraRadera