lördag 24 april 2010

Hur vi hittade och köpte Börjefrid - dag 3

Fredag 24 april 2009. G. jobbade, jag var pappaledig med lilla S. Båda väntade vi på att det skulle bli helg och söndag. Eftersom ingen av oss hade körkort eller bil, och det inte går några bussar ut till Börje på helgerna, så hade jag bett min mor om skjuts till visningen.

22:27 på kvällen mejlade jag säljaren F. och förnyade min fråga om karta och placering av huset. Vi trodde att vi listat ut var, även om Hitta placerade adressen lite galet:

"...Men visst är det huset på andra sidan ån det är, istället för där Hitta placerar det? Google Maps visar omgivningen hyfsat detaljerat, och jag förstår i såna fall vad du menade om den avstyckningsbara tomten.

Ses på söndag 1330 om inte annat! Det ska bli mycket intressant att se huset i verkligheten."

Bara en dag kvar att vänta.

/A

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar