måndag 7 juni 2010

Livet i Böj - Ny missionshusblogg i listan

Det var visserligen redan i april jag snubblade över en gammal tråd på Familjelivs forum, som ledde mig till något som hette Pärlguiden. Jag skrev och frågade, och jodå, Jolin bodde fortfarande i sitt missionshus!

Hon bor med sambo och två barn på landet, har precis som vi kossor till grannar - och Lena, här har du en pysselsjälsfrände. Jolin driver eget företag och gör smycken - se hemsidan JSDesign. Dessutom är hon intresserade av gamla amerikanare!
Bloggen återfinns på http://joolins.blogspot.com/, och handlar egentligen rätt lite om själva huset. Men i vår lilla sammanställning platsar hon förstås självklart!

/A

2 kommentarer:

  1. Nu blev jag lite sugen att pyssla = ).
    Lycka till med odlingarna.
    Tjinge ling Lena

    SvaraRadera
  2. Hej!
    Tack för länkningen!
    Jag bloggar om lite allt möjligt, men en hel del om huset oxå ;-)
    Kolla bakåt i mina inlägg.
    Det beror helt på vad som händer där hemma, är vi mitt i en renovering så bloggar jag om den.
    Justnu håller jag på med ett uthus som ska vara klart till midsommar!

    SvaraRadera