fredag 11 december 2009

Favorittygaffären - nu på nätet

Sist vi var på Ohlssons tyger så fyllde jag i ett formulär om att jag ville ha deras nyhetsbrev. Och nu fick jag första brevet med den glada (och farliga?) nyheten att de numera finns på nätet. Så inte nog med att jag kan sitta och kolla tygauktionerna på tradera, nu kan jag kolla på nätet vad som finns i tygaffären också...

Nu i höst har det dessutom börjat komma in fina, roligt mönstrade mjuka tyger i affärerna. Jag letade efter sådana förra året när Lilla S var ännu mindre men då var det ont om tyger i den stilen. Men nu finns det och jag har redan köpt två olika stycken som jag tänkte sy byxor av. Nu har vi ju städat syhörnan så när lite mer av julstöket är över skall jag ta och börja sy lite mer.

Länken till Ohlssons tyger: http://www.ohlssonstyger.se/TriggerShop/Default.aspx

/G

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar